Har funderat

Nej, jag ska inte heller ha föräldrar på facebook. Blir bara fel. Hur trevliga dom än är på förskolan. Ska inte heller adda jobbkompisar bara för att, som jag gjorde igår.
Jag tycker inte ens speciellt bra om vissa.

Dom jag tycker mycket bra om kan jag självklart ha på facebook. :) Så det så!

Idag har jag, Andy, Niklas, Sofie, Jossan och Stefan varit och  brunchat. MYCKET GOTT!
Jag tog upp hur mycket som helst, smakade på allt, men åt inte upp allt. Så när alla var klara hade jag fortfarande inte ätit färdigt, man vill ju ha valuta för pengarna, eller hur? Så jag tog mig en tallrik till. ;)
GOTT var det, mycket gott.

Sen blev det en runda i stan.. Dock ingen shopping. Tänkte sticka till Entré men nej... Där är säkert hur proppat som helst med folk fortfarande så det får vänta.

Nu ska vi spela LBP, Little big planet. Tjohoo!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0