f..r..ittan


Underbara lilla Arne är hos oss och ligger och sover med Andy i sängen nu. Så söta... mm, ska sova jag med! :)

Har precis lagt fram kläder till imorgon.
Hur många 21-22åringar har en svart kjol som ska vara till knäna, kanske lite längre + en svart kavaj + svarta pumps + hudfärgade strupbyxor.
Typ alla säkerligen, iallafall om man stryker att kjolen ska vara lite under knäna. (Knänen? Haha, vad heter det egentligen? Inte knänen... Men knäna låter skrämmande skånskt. Eller är jag bara trött?)
Åter till saken: Jag trodde jag hade många hudfärgade strumpbyxor, men jag hade ETT par med hål i. Smart Frida, smart, att komma på det klockan tio dagen innan du ska använda dem. Smart.

Pumpsen skall vi inte tala om... Jag har två par, ja.
Men ett par har jag gått som en idiot i, alltså jag har ingen aning om hur jag lyckas, men nu kan jag inte ens balansera i dem, känns som att klacken sitter lite för mycket på insidan av hälen ... Istället för mitt under hälen. Någon som förstår?
Dom andra pumpsen är liiite för höga, lite för glansiga, och mycket för små. Och små fötter, för små skor, och feta ben är inte snyggt kan jag be och få tala om. Ser ut som en isbjörn i dem. Eller en vanlig björn. Något med tjocka ben och små fötter iallafall.

Hm.
Kjolen ja, den kan jag nog dra ner rätt långt. Synd att den är "svart" istället för svart.
Skitsamma.

Usch, nu måste jag sova om jag ska lyckas hålla mig vaken iallafall hälften av tiden på mötet.
Jag är ju väldigt duktig på att somna när andra pratar.
Även om det är intressant.

Somnade sittandes på lektionen igår.

Somnade sittandes i aulan med alla andra lärare när jag skulle börja som personlig assistent. BRA JOBBAT!
Som tur var jag inte ensam om det. Höhö..höhö...

Oj vilket intressant inlägg....

Shoppade förresten idag. YES.
Mest småsaker till lägenheten. Ett par jeansleggings. Tog en strl mindre än den jag har i mina andra för dom är lite stora (döh.). Dom nya knakade rätt rejält när jag tog på mig dom. Borde nog ha testat dem först. Shit the same.

Jaaaaaaaaa.

GOD NATT!
Imorgon blir det partyparty, weiiiii!
Ska bli KUL. :)

Hittade ingen cykel. Alla var skitdyra. Crap.
Hittat på blocket. Vågar man???

Dom kostar minst 1000 kronor mindre. Värt en chansning. Men jag tänker ha med mig både Andy och mamma, annars vågar jag inte. feeegis. men smart.

Förresten, har ni sett att Egoinas mamma gjort en blogg?
Lite stört tyckte jag.
Eller kanske inte att hon gjort en blogg...
Men att hon bara skriver om Egoina. Och hennes sextankar. :S
Nåväl, jag älskar Egoinas blogg och då kanske mammans blogg är rolig den med. Kanske...

God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till idag :) det går nog bra tror jag...:)

2009-03-28 @ 09:12:49
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ett tips är att kolla Fidhems cykelaffär på Tessins väg. Jag tror att de säljer beg bikes :)

2009-03-29 @ 10:34:09
Postat av: Frida

nathalie:

ja, till sjukt överpris.. det var där vi var.. :P men tack:)

2009-03-29 @ 12:54:31
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0