=)

Hejsan allihoppaaa! (Med Blondinbellaröst)
Nu har vi kommit hem från en trevlig utekväll med god (dyr!) mat och en piña colada... o en öl på den glade viking som en full gammal norsk böjd oss på som vi drack typ fem klunkar av... haha! Där var inte fullt kan jag säga. Detta är en gamling-ö och jag förstår verkligen inte varför! Här är SÅ HIMLA fint!

Jag köpte en av väskorna också. wiie :)
Imorgon blir det förhoppningsvis solande, annars PLUGG hela dagen och sedan utgång på kvällen.

Fredag och lördag blir det utflykter.. Jag vet inte om jag kommer ta mig upp till Teide, man BORDE ha varit där när man varit på Teneriffa, men samtidigt blir det rätt dyrt och inte så kul att gå där själv? Jag vill uppleva saker MED någon, inte ensam.. Hm.
Något att fundera på. ;)
Det blir iallafall en Loro Parque och ett vattenland när jag är här... :D Och kanske bio! :P
Blir isåfall Benjamin Button...Endast den som går på engelska här denna veckan. haha..
Får se om det blir den. Hade hellre sett en romantisk komedi med Anna.... :P

Nä, nu somnar jag snart här framför datorn. Ska snarka gott inatt..

Jag saknar Andy!!! Och min fina lägenhet faktiskt. :D

God natt på er =)
Hajhaj!


Kommentarer
Postat av: michelle

feriiida, man kan inte längta men redan efter 1 dygn.. du har ju värme och skönt, unna dig det nu och tänk inte redan på allt här hemma! Sola lite för mig med=)

2009-03-10 @ 15:04:23
Postat av: josse

om nagon kan sa ar det frida :D

2009-03-11 @ 05:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0