ooohhh.. this sex is on fiiire..









Okej, nu efter så många bilder måste jag bara berätta en sjuk sak.
Jag vaknade inatt av att jag fick sjukt ont i min läpp, och den började blöda.
Jag har nu ett SÅR på läppen. Tror att jag rev mig själv i sömnen. Eller så blev jag biten av ett djur. (Djur = insekt typ, inte en kanin eller något sådant.)

Jag fick väl inte herpes igår, EMMA?!
 
Vi fick små lappar av Anna på festen där det stod små "uppdrag".
Emmas uppdrag var att pussa alla hon konverserade med.
Hennes reaktion på det var "ÅH, nej, jag kommer få herpes!!".

Därför är jag lite nervös när jag får ett sår natten efter festen. :P

Man man riva sig själv i sömnen? Jag trodde direkt när jag vaknade att jag hade gjort det.
Störigt är det iallafall.

Nu ska jag vara social med pojken innan vi ska sova.
Hajhaaaj

Kommentarer
Postat av: Emma utan herpes!

haha vad läskigt! :P saken är ju den att jag pussade bara dig o anna o maja! o jag har det icke- lovar o svääääär! så börja leta syndabockar du ;)

2009-06-29 @ 00:31:57
Postat av: Frida utan

Måste ha rivit mig själv.

INGEN av oss har herpes, så punkt slut.

Det är bara lite kul att skämta om det. :P

2009-06-29 @ 00:45:43
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Berit & Alfhild

Neej frida, det är "your sex is on fire" ;)

2009-07-02 @ 23:34:25
URL: http://provocerandeidioter.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Men om ingen av er har herpes, hur kan man riva sig i sömnen? Eller det kanske inte du vet, eftersom du sov..eller?

2009-07-03 @ 10:26:06
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0