Tyra Banks

Ser på Tyras show. Säger bara SUCK!

Hon har nu ett program där folk tror att dom tävlar om vem som är snyggast.

Tyra låter dem testas och ser vem som har en vacker insida.
Klart att de tävlande sitter och säger "Jag har det, det och det, och dom andra är inte lika snygga som jag."

Sedan anklagar Tyra dem för att vara egon, och elaka mot varandra osv...

DET ÄR EN TÄVLING! klart att man framhäver sig själv då! Det är lite det som är meningen, det är heeelt naturligt och det kan även den snällaste människan göra.
Det betyder INTE att dom är elaka, bitchiga eller sämre än någon annan.

Tyra vänder allt till sin fördel, klankar ner på andra för att själv må bättre.
Och då är det inte tävlingar det handlar om. Tyra är sååå snäll, sååå smart och ändå snyggast i världen. Enligt henne själv då.
Sucksucksuck.

Sen är de som är med i programmet inte de skarpaste knivarna i lådan, men så korkade som dom verkar vara i programmet tror jag inte dom är, mycket är så vinklat.

Nu är Aschton Kutcher på programmet. Honom gillar vi ju.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Programledaren skall ju helst framstå som den mest smarta i gänget, kanske därför de vinklar lite?? :D

2009-06-04 @ 16:31:34
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag gillar att få kommentarer så det är helt okej att du skickar tomma om du bara fortsätter med de andra oxå! :D

2009-06-04 @ 17:27:09
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

hmm, kollade på samma program..jag tycker inte heller att just det där avsnittet är det bästa i tvhistorien..men jag tänker ändå att det är bra..att hon påpekar att insidan är viktig, sen skulle iofs jag göra det på ett annat bättre sätt;) Men jag tror hon är för insyltad i hollywoodvärlden, där verkar ju alla kor som ska vara i hagen ha sprungit bort=))

2009-06-04 @ 18:10:18
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Hälsoflickan

Har väldigt delade åsikter om henne. Ibland verkar hon hur mysig som helst och jag gllar att hon framhäver hur viktig insidan är. Och hon har lyckats med oerhört mycket. Men sen är väldigt aa... som du säger, hon är smartast, snällast och snyggast...

2009-06-05 @ 15:45:39
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/
Postat av: Hälsoflickan

Har väldigt delade åsikter om henne. Ibland verkar hon hur mysig som helst och jag gllar att hon framhäver hur viktig insidan är. Och hon har lyckats med oerhört mycket. Men sen är väldigt aa... som du säger, hon är smartast, snällast och snyggast...

2009-06-05 @ 15:45:44
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0