Torsdag

Okej, snart klar, snart klar.
Sova nu, somnade två igår, gick upp kvart i sju, jobbade hela dagen lång för att sedan plugga.

Utflykten med barnen var underbar..
De är sååå gulliga när de uppskattar saker, en sprang bara omkring och skrek och pekade (1 år!), heeelt galen var hon.
Sen somnade hon gott i min famn på bussen på vägen hem. Varmt, men sjukt mysigt.. :)
Sovande barn är ju bara så gulligt.


Nej, nu ska jag sova. Imorgon blir det plugg och lämna böcker.

Störigt att jag måste lämna en bok jag kanske behöver till komplettering.. Läraren har nog sjukt mycket nu, för hon är långsam med rättningarna, det brukar ju gå snabbt!

Hej svejs och god natt.

Kommentarer
Postat av: Elise

Heja Friiida =) Snart får du vara ledig lite i alla fall!

Hoppas du har somnat, det är mer än jag lyckas med baha.

2009-06-26 @ 01:06:37
URL: http://aheartbeataway.blogg.se/
Postat av: A

Ville bara kika in och önska dig en härlig helg! Visst är det så att ditt sommarlov börjar i dag?... : )

2009-06-26 @ 08:49:42
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0