Tisdag

VILL vi inte ta hand om hunden så måste VI inte. Inte jag, för det är inte min hund.. Höhö.
Dessutom hade jag sagt att vi inte skulle ha råd att hitta på något speciellt.
Men jag menade inte att vi skulle sitta hemma på grund av en hund.
Så jag får väl förklara mig om det blir några problem. Vilket det inte blir. Inte för mig.
För det inte är min hund. (Bara när det passar. :D)

Jag fick tillbaka min sista enhet, INGA kompletteringar, tack och lov!
Skickat in den andra och hoppas på att den är klar imorgon. Sedan blir det rååå plugg!

Mina H&M saker kom igår, tjohoooo! Skorna är underbara. Höga och väldigt passande till kusinens student på fredag. :D

Idag har jag jobbat och varit på vårdcentralen. Tur att man har frikort och slipper betala. För vårdcentralen då alltså. Hade jag fått betala för att jobba hade jag nog skitit i att sticka dit. :P

Jag såg verkligen hur läkaren suckade när han såg mig, hahaha.
Men...
Igår svullnade min ena näsborre upp. KUL. Och för att inte tala om hur snyggt det var och hur skönt det kändes.
Kan ha varit att jag reagerade på krämen.
SUCK.
Jäkla allergi. Jäkla kortison. Jäkla billighetskräm.

Hoppas detta hjälper.
Hoppas jag inte går runt som ett svin på fredag.
Med köttsår runt näsa och mun. Jag vill inte det, jag vill verkligen inte det.
Jag vill vara F R I S K!

Snart så.

Skatten kom nog idag... I annat fall kommer den snart. Och det är efterlängtat!
Kommer inte bli någon resa denna sommaren. Bara att inse det. ÅÅÅH, jag som ville till Kreta! Älskade underbara Kreta.
Nästa sommar?

Fy, vad jag kommer få ont i magen när mina kompisar reser iväg och jag sitter i min lilla gråa etta (som jag iofs älskar, men ändå!)... Snyft.
Det är sådan man får leva med när man är fattig och inte har förstått det där med att spara och lägga undan pengar.
Det är bara så.
Men det störiga är att jag kan fixa fram pengarna. Jag har pengarna någonstans kan bara inte riktigt föra över dem själv...
Det hade gått. Och jag hade kunnat få till hallen OCH köpa en säng också... Och överkast och gardiner.

Hade det varit omöjligt hade det inte varit lönt att tänka på det. Men det går, och jag vill, sååå gärna.

Jajaaa.. Nu ska vi se film!
Imorgon blir det plugg plugg plugg plugg. :)

Haaaaj haj. :)

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Har du köttsår i näsan:O? Vad blir det för film då=)

2009-06-09 @ 23:22:20
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: A

Grattis till inga kompleteringar! Härligt!



Njut av dina nya skor! : )

2009-06-10 @ 10:43:39
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0