Nonono.

"Vad hittar du på med?"
FEL FEL FEL!!!!!!!!

"Vad hittar du på?"
"Vad håller du på med?"
RÄTT.

Åh.

Och nej, jag är fortfarande inte någon Bloglovinsamlare, som jag kallar det.
Nej, vi ska inte lägga till varandra på Bloglovin.
Nej, jag har inte en söt blogg och ska titta på din.
Nej, jag är inte intresserad av era små samlapoängsidor.
Nej, jag vill inte läsa om din nya tröja på bloggen.

Osv,osv,osv...
Jag kollar på alla som kommenterars bloggar. ( Var ska S:et vara i den meningen, Lisa?)
Ni behöver inte be mig, jag gör det direkt.
Är den intressant går jag in igen.
Är den ointressant som de flesta bloggar så går jag INTE in igen.

Så ja.
Då var det avklarat.

Nu ska jag faktiskt ta mig upp ur sängen för att sedan gå ut i den underbara solen! :)

Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

haha, jag älskar dina små "utbrott" (i brist på annat ord) ska vi lägga till varandra på bloglovin?



Obs, det var ett skämt;) Jag är så roligXD

2009-07-03 @ 10:29:07
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0