My bloody valentine.

Ha. Vilket skämt filmen var.
RIKTIGT dålig musik som förstörde allt. Sådan spännande musik i precis alla scener, till och med när två killar slåss om en tjej. Storyn var kass. Riktigt kass. Skådespelarna var väl... sådär. De var inte SKITdåliga, men de var inga Dakota Fannings direkt.
I en scen gick en tjej ut från ett motel naken. Med skor och pistol.
Bara det säger väl hur kass filmen var.

Och när det kom till 3D-effekterna... De var väl okej. Ibland såg man djupet i filmen, men för det mesta var det bara suddigt. Texten var dubbel.

Men det var ändå ganska coolt. ;)
Hahaha.

Ice age 3 kan jag tänka mig att se där.

Jag köpte förresten två saker, en tröja och ett par mysbyxor för 99 kronor st på new yorker idag. Älskar den affären! Haha. Ska dit och shoppa något till mammas födelsedag och Hannas student tänkte jag. :)


Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ohh jag vill till New Yorker jag med! Säg till när du ska dit!!!

2009-06-04 @ 00:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0