inte på riktigt

Hahaha.
Jag vill inte vara som Kissie. Jag skojade lite med er.
Jag hade gärna haft hennes pengar, men jag vill inte tjäna dem på att provocera och såra.
Eller skämma ut mig själv.

Jag ska stax ta mig i kragen och göra en smutti. (smoothie)
Hoppas det är lika gott som det ser uuut. :)

Jag är faktiskt klar med denna veckans uppgifter. Ska försöka göra en eller två på nästa veckas, så jag kan göra klart det på måndag och sedan plugga till min livs första tenta som är på fredag. (Samma dag som kusin Hannas student!)
Är jag konstig som ser fram emot tentan?
Jag har alltid gillat att skriva prov. Iallafall om jag lyckats plugga och få in lite i huvudet. Så man känner sig lite säker iallafall. Dock så pluggade jag inte mycket i högstadiet eller gymnasiet. Men vissa prov var roliga!
Och ännu roligare att få tillbaka.

Idag blir det alltså lite plugg, sedan ska jag och Anna till Entre är det tänkt. Ska shoppa loss lite födelsedags och studentkläder. Frågan är vilka skor man ska ha. Hmmm. Synd att skor är så j-vla dyra. Annars hade det blivit ett par idag. :)

Nej, mot stavmixern och smuttin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0