Hej hopp!

Halloooo...
På sommaren kan man ju inte blogga. ;) Eller hur?

Jag har varit på vårdcentralen idag, har ju ont precis bredvid bröstbenet, trodde det var en nerv eller så men det trodde inte läkaren.
Någon muskelvärk antaligen. Ska gå till en sjukgymnast som förhoppningvis kan hjälpa mig att blir av med stelheten, det onda och där med huvudvärken.



Är det någon mer som gör som jag.. När jag cyklar t.ex, så kan jag göra upp historier om hur jag kör in i saker och trillar, och spräcker skallen, eller ögonbrynet typ.. Eller om det kör bilar bredvid mig på stora stenar, tänker jag hur de flyger upp i min panna och spräcker den?
Lite konstiga funderingar, jag vet.

Även om jag gjort något som jag tror att någon kan missuppfatta och bli sur för, så bygger jag upp hela historier om hur de kommer reagera och hur jag skall svara på det... hahaha...

:P

Någon annan som är lite sådär småsjuk?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaaag! (A)Idag såg jag mig själv krocka med en bil när jag cyklade.. Hemskt! :(

2009-06-30 @ 21:42:35
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Elise

Aah det med missuppfattningarna känner jag igen! Problemet är bara att de aldrig reagerar som jag har tänkt ut och då har jag inget bra svar längre och så står man där som ett annat fån. Grgh!



Låter bra att gå till sjukgymnast, de har mer vett än vitrockarna ;)

2009-06-30 @ 21:53:30
URL: http://aheartbeataway.blogg.se/
Postat av: Gun

Så där drar fantasin iväg med mig också, men oftast handlar det om min nära och kära, inte om mig. Det kan gå lite väl långt ibland, jag ser olyckor, begravningar och elände framför mig. Ibland kommer tårarna för jag lever mig in för mycket...så det är inte bara du som är lite småsjuk, haha! ;)

2009-07-01 @ 09:39:54
Postat av: Hanna

Hej vilken fin design du har på bloggen.. Besök gärna min blogg och skriv vad du tycker om den!



HTTP://h88.BLOGG.se

2009-07-01 @ 10:11:08
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Oh ja! Till ex om att Egoina är död, men det bloggade jag om en gång. Men jag fantiserar ihop långa historier och först när jag börjar gråta eller skratta eller skall till att ring någon så kommer jag på att det ju inte är sant! (Lite överdrivet kanske, men ändå!)

2009-07-01 @ 15:10:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Jag gör så jämt..du menar att det inte är normalt?

2009-07-03 @ 10:31:19
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0