Hallooooooo.

JAG SKICKADE IN MITT SPECIALARBETE PRECIS! IIHHH...


Är något nervös.


Eftersom läraren är lite seg när det gäller enheterna har jag fortfarande inte fått tillbaka den förra. Kommer få sitta och komplettera det nästa vecka. Kul. Verkligen.

Jag har dock helgen fri, wiiiie!
Och det ska bli jättefint väder, och Anna har inflyttningsfest, tjohooo!!


Andy ville att jag skulle möta honom i stan nu. Hade faktiskt haft möjligheten. Och det är inte så superfint väder...
Lite molnigt och blåsigt. Men 22 grader...
Ska nog ta boken som ska lämnas på biblioteket och möta Andy i stan. :)

Hajhaaaj!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Å vad skönt!! Då kan du ju blogga en massa i helgen också???? ;D

2009-06-26 @ 18:12:13
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0