Gogogo.

Sitter med en kopp te med vispgrädde... vadååå då, jag får lov! Och något halvsött måste jag ha om jag inte får ha socker! Dessutom gillar jag inte att dricka varmt vatten med smak...
Nu är det snart 24 timmar utan socker... yeeeiii :)
Mörkt choklad får man också äta. Jag får det.
Jag är beroende. Av socker.
Tror inte folk förstår hur jobbigt det kan vara att sluta äta sött då...
Det är som vilket annat beroende som helst. Har jag hört iallafall, jag har aldrig varit beroende av något innan, inte på detta sättet. Bara av socker... Och jag visste inte ens att det var ett beroende.

Nåja. Känns skönt att vara på g iallafall!

SItter och ser på The voice med Katrin. Hon är ganska rolig. Men vad har jag missat, BINGO? Sen när då?

Hörde en låt på The voice precis... Den var mysig, jättegullig.. (Lisa lyssna, tror du gillar den!)
Ja, den kan vara jättegammal, jag har ingen aning. Jag lyssnar inte på radio! Bara när jag åker bil, vilket är väldigt sällan... Haha :)


Nu ska jag vara effektiv och plugga.
Tjo tjo!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ett bra tips när man är sötsugen är vaniljyoggi med bär, russin och musli :)

2009-06-04 @ 16:00:30
URL: http://nathaliecaldefurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0