Falska människa.

Har tvn på när jag pluggar ibland..
Nu har jag det, och det är Tyra Banks tvshow på nu.
Så står hon och snackar med en hetro kille som gör bögporr på tv, och frågar honom,
hur han kan ha sex med killar när han är hetro, och om han tänder på att fansen (killar)
tänder på honom, så måste han vara bög?

Kan man inte bara bli upphetsad av tanken att andra tänder på en?
Även om jag varken är homo eller bi, hade jag blivit smickrad, och säkert
tänd om en tjej hade tänt på mig, om jag spelat in en porrfilm med en annan tjej.

Hur många tjej + tjej porrfilmer finns det inte, egentligen? Det är ingen som tror
att dessa tjejer är lesbiska. De vet, att tjejerna gör det, för killarnas skull, för pengarna
och för uppmärksamheten. Inte ofta de är lesbiska, iallafall inte så att man får veta det.

Killen talade dessutom om för sin arbetsgivare att han gjorde porrfilmer, och det var ok.
TILLS en kund ringde och sade att det var bögporr han spelade in, och hotade med att bojkotta subways,
som killen jobbade hos.

SUCK?

Brukar inte Tyra dessutom sitta i soffan med de flesta och prata med dem?
Gå, stå och sitta lite.
Här i detta programmet sitter killen mitt i den vita, stora soffan, helt ensam.


Kommentarer
Postat av: Anna

Reagerade också på den stora soffan och den ensamma lilla killen! Haha

2009-06-18 @ 16:57:57
Postat av: Egoinas mamma

Jag såg det inte, men när det gäller att säga att någon är "bi" tycker jag man först får komma överens om vad "bi" står för. Jag har blivit raggad på av fruntimmer och har (säg det inte till någon - haha) blivit tänd på det, men aldrig om jag skulle ge mig ut i dansen och jag anser mig inte alls som "bi"..



Hon borde veta bättre, man skall vara försiktig med att placera folk i fack. Men sen har man det att amerikaner är mer "moraliska" (utåt sätt)

2009-06-18 @ 19:23:56
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: dimitra

hej hej ! hoppas att du får en trevlig kväll ! Kram !

2009-06-18 @ 19:54:02
URL: http://mjukiish.blogg.se/
Postat av: Elise

Hmm när jag såg tyra sist så stod hon ute i publiken hela tiden. De som satt i soffan (en och en!) såg sjukt utsatta ut stackarna.

2009-06-18 @ 22:24:19
URL: http://aheartbeataway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0