Detta fält måste fyllas i

Bion vi såg i fredags var Terminator 3. Inte så jättebra enligt mig.
(Och enligt Blondinbella. Jag försökte säga till min pojkvän och hans kompisar att det inte var lönt att se den eftersom BB hade sagt att den var dålig. Men trodde dom mig? Neeeej. Dom litade inte på Blondinbellas omdöme. Fattar inte varför.)

Igår var vi som sagt hemma hos mamman och firade henne. Mycket mysig kväll med en massa bus med småkusinerna som är underbara. Arne (hunden) var på vift inte bara en, utan två gånger igår. Dörren var öppen och han tog sin chans och gick ut på utflykt själv. Vi blev inte nådigt nojiga. Båda gångerna. Sen stängdes dörren. Haha!

Fotboll såg vi också, och vi hade satsat mål, 50 kronor per vuxen. Hade vunnit 450 kronor om man vann. Men ingen vann, ALLA hade fel! Haha!

Sedan stack vi vidare till Sofies kompisar Frugan och Flugan. (Eller Flisan som hon kallas egentligen.)
Det var jättetrevligt, men vi kom rätt sent och var trötta, så när de andra stack ut stack jag och Andy hem. Riktigt skönt att gå och lägga sig då kan jag säga.

Idag har vi slappat halva dagen, sedan stack vi till Andys mamma och åt mat.
Gott men syndigt. Ingen potatis, men cola och efterrätt. Och nu gifflar... BRA Frida. Bra.
Lite svårt att hålla igen när man är i början av .. ni vet den där hemska veckan. Inget att skylla på dock.

Nu ska vi mysa och se lite film tänkte vi.
Imorgon blir det råplugg för min del. Och sedan ska mina två systrar komma hit, Lisa och Magda. Magda är bara en låtsas, men dock. (Hon finns på riktigt, men vi är inte riktiga systrar. Ville bara klargöra det.)

Jobb på tisdag, plugga till prov onsdag och torsdag.
Och på fredag är det tenta och sedan student!

Lär bli jättemycket pluggade. Not. :(

Nåååja. Snart semester.
Jag vet inte om det blir utlandsresa, Sverigeresa eller möbler. Hallmöbel måste jag ha. Det är inte ALLS fint nu.
Jag vill ha en fin liten byrå, en stoooor spegel, och en fin lampa... Åh.
Behöver matta, överkast och gardiner också.

Nåja. Vi får se hur det blir med det. Jag älskar ju att resa men det är bara en vecka.. och MYCKET pengar. Man kanske borde satsa på att trivas till 100% i lägenheten först?

Nu blir det film.
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Du är filmnörd! (Fick du Nisse att skriva för dig? :D)



Låter som ni har haft riktigt trevligt! Egoina och jag har haft några timmar alldeles själva i dag och det var mysigt. (Den äckliga reklamen är här oxå - lyser med sin äckliga gröna färg medan jag skriver kommentaren!!!)



Sweet dreams!

2009-06-07 @ 21:09:16
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Hahaha, vad rolig du är! Låtsas syster på rikigt^^

2009-06-08 @ 14:27:31
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0