Det blir en trött Frida imorgon på bion.

Jag ställde klockan för att jag trodde jag skulle få en allergispruta idag. Tyckte det var konstigt att jag inte fick påminnelsesms igår så jag ringde dit. Jag kommer få påminnelsesms idag istället, för det är imorgon jag ska ta sprutan.
Vilken tid har jag redan glömt. :P

Men, något som kommer bli jätteroligt är att jag kommer vara som flummigast av sprutorna när jag sitter på bio och ser Baksmällan. Det kan ju inte bli annat än lyckat! Ja, om jag inte somnar då förstås...

Så, vad gör man? Somnar om och får sina 8 (eller 10 lär det bli) timmars sömn? Eller försöker man plugga?
Tystar sin kurrande mage med överbliven sill?
Hmm hmm....

What to doooo?

(Om jag vill är det bara att stänga laptopen och ögonen så sover jag.....)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det är ju mycket bättre att oroa sig för en spruta i två dagar i stället för en!! ;D

2009-06-22 @ 16:01:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0