de löööser saaaj

Stud1

Har bett min kära pojkvän köpa markeringspennor (heter det ens så?) och stiftpennor.
Storleken har stor betydelse, 0,5 knäcks alltid! Så 0,7 ska det vara.

Det löser sig, det gör det alltiiid.
Den låten har jag i huvudet nu.
Vips så är jag flera tusenlappar rikare.
Jag har råd att både fixa hall, leva och resa. Om jag vill.

Och jag har fått reda på att hundpassningen är inte från måndag-söndag, utan tisdag-fredag.
Och vi kan dessutom lämna hunden hemma eftersom ägarinnan (höhö) kommer vara hemma lite då och då.

Jag har dessutom ringt och fått mitt sommarschema, och fixat jobbet inför hösten.
Härligt!

Ska försöka jobba lite mer i höst. En eller två dagar till i månaden hade varit bra.
Fick höra att de på jobbet försöker övertala chefen att de har behov av mer personal fast.
Det vill säga mig.
Sånt känns bra. De vill ha mig där, de är nöjda med det jag gör.
Önskar att det kunde vara lika lätt att vara nöjd med det man själv gör
som det som andra gör.

Nu väntar jag bara på Andy.
Ska kanske sätta igång med nästa veckas plugg redan nu?

Haj haj.

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Åh! Du uppdaterar!=) Jag blir så glad av dina texter^^

plugga med glädje

2009-06-10 @ 15:20:53
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Egoinas mamma

Det verkar som att det går åt ditt håll!! :)

2009-06-10 @ 16:34:50
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0