Söndag kväll.

Du kommer att få se din ungdom ruttna framför dej...
Brännö serenad - Moneybrother.
Fin och hemsk låt.

Imorgon är det dags för jobb.
Ska bli så mysigt, ser fram emot det riktigt mycket.
Ser INTE fram emot att gå upp klockan sex, men jag ser fram emot att träffa människorna, och barnen.
Förskolan jag ska jobba på ska slå ihop sig med förskolan jag jobbade på förra året. Alltså får jag se barnen ett år äldre!
De flesta har jag inte sett på hela året. Ganska sjukt eftersom jag bodde där jag jobbar...
Jaja, men riktigt kul ska det bli iallafall och jag hoppas att där är många man känner igen. :)

Ska bli skönt att få in lite rutin i vardagen och inte bara gå runt och slappa varje dag. Hahaha!
Riktigt lökig men mysig sommar har detta varit.

Jag ska bara jobba två veckor, sen ska jag vara ledig en. Sen börjar skolan igen... Uuhh. Har inte släppt skolan på hela lovet känns det som, för jag fick inte tillbaka mitt specialarbete när jag var klar. Vet inte varför, förstod det som att jag skulle få det.


Okej, hejdå. Nu hittade jag en annan sak att skriva i ett annat inlägg som inte passar in här, så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Har du fått tillbaka det nu då? det är ju ett tag sen liksom...

2009-07-19 @ 22:49:30
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Egoinas mamma

Barnen har tur som har dig! Att du saknar de är ju ett jättebra betyg!! :D

2009-07-20 @ 09:47:11
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: josse

Branna serenad ar ju Hakans lat, mycket battre med honom!!

2009-07-21 @ 04:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0