Problem, help me?

Åååh. Härliga sommarkvällar, härliga människor.. MYSIGT!
Har två lediga veckor, sen ska jag jobba två, sen ledig en, sen börjar skolan igen.
Världens kortaste sommar känns det som.. Usch!
Men samtidigt känns den riktigt bra... :)

Och det är riktigt skönt att bara ha skolan att komma tillbaka till, och inte jobb... Jag är ju ledig ganska mycket när jag pluggar, även om stressen finns där hela tiden... Får bli bättre att göra klart allt i början av veckan istället för i slutet, så är det löst...:)

Ni som har lägenhet, blir ni inte sjukt oroliga så fort något går sönder?
Jag är nog världens klumpigaste person.. Men även sådant jag inte kan rå för, får jag ångest för.
Jag måste ju ringa värden och säga att något är sönder.. i HANS lägenhet... Buuu...
Av någon anledning finns det kanske 4-5 sprickor i mitt badkar.. En är precis under kranen, och den blir bara större och större eftersom vattnet trycker på där.
i början kanske den var 3 cm, nu är den typ 5... Måste ringa värden!!!
Förstår inte var sprickorna kommer ifrån.. Sååå tunga är vi ju inte. :P
Jag vet dessutom att han fixade badkaret innan jag flyttade in.. Tror det var dåligt gjort...
En spricka kan komma från att duschslangen trillat ner, alltså duschmunstycket.. Men de andra vet jag ärligt talat inte.

Usch. Kanske ska ha det på min to do-list imorgon? Att ringa värden...
Han var ju jättetrevlig förra gången.. så det ska nog gå bra!
Att jag råkat ta sönder glasplattan i kylen får jag ta en annan dag....

Usch ja.
 
Tänk så måste hela badkaret bytas ut, får jag stå för det då eller?
Tur att jag har KOLL!

Mysig låt! (Med sjukt gay text. :D)

Nu ska vi spela en omgång Mario Kart innan vi lägger oss...

Sov gott ... :)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Skit i det = ) sånt får han ta som hyresvärd. Tänk själv så mycket pengar du betalar till honom.. Då förtjänar du ett helt kylskåp och ett helt badkar!

2009-07-07 @ 11:43:57
URL: http://torngren.blogspot.com
Postat av: Miss Dramaqueen

Haha, stackars liten. Det är klart man oroar sig...men jag har inte lyckats paja så mycket i min studentlägenhet...än...;)

2009-07-07 @ 16:23:31
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0