Nighty night.

Hihihi.
Jag är alldeles barntokig, hoppas någon nära mig får barn inom en snar framtid!.. Hehe! Så jag kan få mysa lite. :P
Iallafall, det jag ville skriva var att bloggaren "ellamarie", hon som är 15 år och gravid med tvillingar är snart inte gravid längre. Läste precis att hon fått värkar och ska åka in inatt.. Åååhhh! Hahaha :)
Hoppas allt går bra iallafall.


Jag är fortfarande uppe och klockan är över ett. klockan 05.55 kommer min klocka ringa och jag ser inte fram emot det.
Men- det ska bli jättekul att jobba! :) Nu ska jag iallafall sova.

Vad kul att alla tycker att jag ska vara mellanblond. Själv vet jag inte vad jag tycker bäst om, mellanblond eller så som jag är nu.. Tycker det ser fräschare ut med solblekt och slingor, som nu. Blir förmodligen mellanblond i höst igen. Kommer dock inte göra det själv eftersom jag klantade mig rejält förra hösten... :p

GOD NATT!
 

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

..men om hon föder nu, ja då borde vi andra åka upp ett snäpp på alla statistiker!! (Då måste hon ju byta blogg menar jag.. - usch - den var tråkig... - äh- glöm det!!)

2009-07-20 @ 09:49:35
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Eller så kan ju du skaffa egna småttingar=)?

2009-07-20 @ 20:52:01
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0