morrn!

Åh, här går man upp tidigt och tror att man måste fixa bombnedslaget till garderob.
Men nej, då.
8.10 är det nämligen Americas funnies homevideos.
8.35 är det Sabrina - tonårshäxan.

Jag har alltså annat att fördriva tiden med... yeeiiii ;)

Men tvätten efter det måste jag fixa garderoben. Det drar och sliter i mig. SUCK...
Vill bara kasta allt som är för litet, för stort och för fult. Det jag aldrig använder... men jag gör det aldrig, jag är för feg... Jag tror verkligen att jag kommer sakna kläderna. Det värsta är när jag sparar gamla kläder som kanske kan användas som utklädnad. Varför jag ens äger sådana kläder vet jag inte. :P

Det känns inte lönt för den dagen jag inte har något att ha på mig, typ imorgon, kommer det se förjäkligt ut igen...
När man drar ut en sak som man kanske vill ha på sig och sedan ångrar sig och inte vill ha det slänger man tillbaka det, och när man ska ta ut nästa sak sliter man ut allt för att man inte hittar det man vill ha på grund av alla kläder som ligger slängda över.
Vilket i-landsproblem.

HAJ


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nämen vilket morgonnöje innan vardagsbestyren - way to go!

2009-07-02 @ 08:22:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: AMANDA - ♥

fin design :) hoppas allt är bra med dig?!

2009-07-02 @ 10:08:50
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0