Kissie är inte dum, men smart.

Jag måste bara skriva en sak.
Jag blir seriöst ledsen när jag läser "Kissies" blogg.
Mest för alla otroligt korkade kommentarer hon får.

Idag, tror jag det var, hade hon ett inlägg där hon har censurerat sin hand på två bilder.
Då skriver folk "Fan vad du är dum, man förstår ju att du har en cigg i handen, och du som hatar rökare och aldrig röker. BUSTED!".
Hur dumma är folk egentligen?
Tror de att hon tror att ingen ska förstå vad hon ska dölja med censueringen?
Och när de skriver "Kolla på bild två och tre, haha man ser ju att du har en cigg i handen."
MEN HERREGUD!
Vad tror de då, att någon annan lagt in bilderna? Att hon har glömt att hon censurerat? VAD?
Snälla korkade Kissie-läsare, förklara för mig?

Det är mina funderingar.
Jag tror inte att Kissie är en korkad människa, utan bara väldigt bra på att provocera.

Jag gillar själv inte provocerande bloggar, jag förstår inte varför man vill ha så många läsare när man aldrig utnyttjar det på något vis, förutom att tjäna pengar på det. Men jag måste säga att Kissie är bra på det hon gör, det vill säga provocera för fler läsare, och få pengar för det.

Blondinbella försöker iallafall göra något bra med sin blogg. Men inte Kissie, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Och de som skriver negativa kommentarer fortsätter att gå in på samma blogg igen och igen..

2009-07-19 @ 06:52:21
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: K ros

Bra Frids:P

2009-07-19 @ 10:35:52
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Jag håller med dig. När man får chansen tycker jag man ska göra något bra av det...men inte är hon korkad, det tycker jag inte heller att hon verkar...

2009-07-19 @ 17:57:23
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0