Hejsan!

Nu är jag hemma efter en mycket trevlig kväll!
Vi stack hem till Flisan så vi var där 21.00. Klockan 22 kommer Mattias och Flisan dit, Matte tror att Flisan bara ska hem och byta om, sedan ska de vidare till "något högt ställe". Hahaha.

När han ska in i köket och ta vatten står vi där, 12-15 av hans vänner! Vi försökte få kontakt med de vi vet är hans barndomsvänner, men också några nyfunna vänner och även lite jobbarkompisar.
Därför är jag lite rädd att mina kompisar ska bli sura, då bara 2 av mina var bjudna. Men det var för Mattes skull, för att han känner dem och tycker de är väldigt roliga och trevliga. :)

Det var det jag menade med "rätt" människor alltså.

Nu har jag tvättat av mig sminket och är redo för en natt i sängen.

Bredvid bröstbenet har det gjort fördjävligt ont idag.
Har en massör på jobbet som jag ska fråga ut nästa vecka, hoppas inte hon är på semester. Har också en väns mamma som håller på med någon speciell massage, ska höra vad hon säger. Blir det inte bättre efter det så ringer jag sjukgymnast. Har skjutit upp det för att jag hoppas att de personerna kan hjälpa mig istälet.
ÅHHH. Det är så störigt!

Nåja. Nu ska jag sova! :)

Ha det så bra gott folk.

Al-ban.
A-rab.
Span-jor.
HAHAHAHAHAHAHA! ;)


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Du måste ta hand om dig själv!! Gå till läkare!! (Lyssna nu på mig och antagligen säger mamma samma sak!!! :))

2009-07-18 @ 06:26:40
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag har löst problemet med de som vill att vi skall "adda" varann. Härefter kan du göra som jag, lägg till de i Bloglovin under kategorin "Ej läsvärda!". Moahahaha!!

2009-07-18 @ 11:44:55
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Neej, jag fattar inte skämten;) Men man ska inte skjuta på sånna där saker frida. Det är dumt. Sluta nu!



Svar: äsch, jag behöver inte gilla handlingen, kan sitta och titta på ögongodis^^

2009-07-18 @ 13:37:33
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0