HEJSAAAAAAAN.

MMMM, sitter och avnjuter en riktigt god smoothie. Är det något jag kan "laga" så är det det.
Har i vaniljyoughurt, frusna jordgubbar och en banan, och isbitar. Sjutk gott blev det, till och med godare än den Anna lärde mig. Den jag stal från hennes blogg alltså. (Sorry Anna. ;)

Dagen har flutit på som vanligt.
Hade dock riktigt kul åt ett barn, en av de två 1åringarna som snackar som tusan.
Hon skulle springa och servera mig "kaffe" vid ett tillfälle, flera gånger. När hon sprang så galopperade hon som en häst och det såg sååå gulligt ut. Hahaha!

Lät kanske inte så intressant där nä...

Ikväll ska jag vara själv för första gången på länge, Andy ska nörda sig med Niklas och Stek. Ska bli SÅ skönt. :P
Synd att vi inte kan se Harpers island ihop dock, börjar bli jäääkligt spännande. Eller det är mitt i allt spännande.. Iih

Jaja... BYYYEEE :)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag tror att när man gör så att man har en "svärdag" så blir det roliga och spännande med att svära annars borta. Funkade ivarje fall på Egoina.



Har du köpt underkjol? Håller med dig att man inte känner sig så läcker innan man får på sig allt, men vad gör det? :D

2009-07-30 @ 18:48:24
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Häärlig design! Gjort den själv?

2009-07-30 @ 21:36:59
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0