HEJ!

Sitter hemma hos Andys bror, passar hans söta hundvalp Enzo. Vi ska vara här ikväll och se film och bara mysa. Upptäckte att det var skräckfilmstema på kanal 6, underbart! Tyvärr har vi sett alla filmer, men ändå. I brist på annat blir det jättebra. :)
Andy har precis kört broren och hans flickvän till festen, och är påväg hem med mat från BurgerKing och lite godis.
Kanske kommer Niklas och Sofie hit ikväll, beror på om min jäkla huvudvärk släpper eller inte.... BAAAHH!
Ska dricka ett stort glas vattten och hoppas på det bästa.

LISA OCH MAMMA!
Inatt klockan tre på kanal 6 visas Village of the damned, en film som jag och Lisa såg när vi var ganska små. Kommer ihåg att den var sjukt spännande. Nu känns den lite gammal med dåliga effekter, men dock. Ni borde spela in den. :)


Nu ska jag busa med störet (Enzo) och dricka lite vatten. Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag måste få veta hundens ras annars blir jag tokig! Samma med din huvudvärk, är den bra nu??? :D

2009-07-25 @ 20:06:56
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är sjukt bra!! Jag trodde den hette nåt med dockor eller barn... Var tyvärr i Josses stuga i Blekinge, men den går ju alltid att hyras! :)

2009-07-26 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0