haluu

HA! Preciiiiis Josse. Du förstår.
Josse om typiskt killar! och tjejer.:
Men vad jag blir trött på människor som ska dela upp allt i manligt och kvinnligt. Det finns ju killar som är pedanta och tjejer som är slarviga. Det har ju inget med ens kön att göra utan mer hur samhället är uppbyggt. Om nu killar inte städar kan det ju faktiskt vara så för att de är vana vid att de har en flickvän, mamma eller någon annan kvinna i omgivningen som gör sådana saker åt dem. Det finns ju massvis med forskning i detta ämnet som till exempel visar att redan på dagis så gör tjejerna massvis med saker åt killarna.

Sen det där med PMS är ju så typiskt att så fort en tjej är på dåligt humör då är det PMS. För tjejer kan inte vara på dåligt humör över något som har hänt, det måste vara hennes hormoner som gör henne alldeles hysterisk. En kille däremot, han kan bli sur och förbannad så mycket han vill för han är ju kille. Men börjar han gråta...

Nä, nu får jag nog sluta skriva för jag känner att jag börjar få lite PMS av detta ämnet. Pusssss


Nu blir det stan med lilla Beckis, titta på rea (kanske shoppa lite också ;) och sedan fixa lite saker...
Sen stranden..
Jag är bruuun, brun, brun. Jag vill dock vinna över Sofie, men det är inte ens lönt att tävla eftersom hon 1. Är halv chilenare. 2. Åker till Mallis snart. :P
Det är redan avgjort liksom .. :(



NU KOM BEX!
Ha en trevlig dag ;)

Kommentarer
Postat av: Berit & Alfhild

HAHAH friida fyyyy inte fint sagt :( ncncnc

2009-07-03 @ 14:02:06
URL: http://provocerandeidioter.blogg.se/
Postat av: AMANDA

okej :) hoppas du får en trevlig helg :)

2009-07-03 @ 14:27:58
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag brukar säga att när jag har PMS som kommer allt det fram som jag annars håller inne med. Män "läcker" hela tiden, men vi vill ha det trevligt emellanåt så därför samlar vi på oss istället... :D

2009-07-03 @ 15:10:31
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Jag håller med din vän som skrev det där. Tror jag, om jag inte blivit hjärntvättad redan på dagis att tro så;)

2009-07-05 @ 10:25:17
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Josse

jag känner mig hedrad av det här inlägget :) nu kan jag nog dö lycklig. jag är nämnd i din blogg. yay! puss mitt i plytet!

2009-07-05 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0