Hallooe

Haft en mysig kväll med älsklingen. Bjöd ut honom på restaurang, inte lönt att försöka mig på att laga en god middag när jag vill överraska honom. Jag är ingen hejdare i köket. ;)
Fast jag tycker att jag blivit mycket bättre på sistone, finns flera saker jag kan bjuda på nu!

Vi åt på en grekisk restaurang, med SJUKT dålig service, sådär god mat .... Dom var sååå långsamma, och inte ens trevliga. Man blir så ledsen på sådant, det är viktigt att vara trevlig mot sina gäster, speciellt om man har mycket att göra och inte hinner ge dem sin dricka på en halvtimme. (!!)
Vi lyckades få beställa hyfsat snabbt, men vi såg andra som satt i 20 minuter vid ett bord med gamla tallrikar och glas, utan att få beställa. Kan säga att de gick, och de lär inte gå tillbaka.
Jag tänker inte gå tillbaks, för det stället var verkligen ingen höjdare.
De hade dock Bacardi Breezer watermelon, så en eftermiddag kan jag nog sätta mig där med lite vänner och umgås. Dock inte för att äta!

Nåja, nog om det.
Vi kom hem vid halv tio och har inte gjort så mycket sen dess. Strökollat lite på tv. :)

Nu har Andy deckat i sängen och jag ska hoppa i den jag med.
Får se om jag kan sova. Lyckades sova till 12 idag. Mindre bra! :(

Imorgon blir det några maskiner tvätt, sedan förhoppningsvis stranden.... Problemet är att det ska vara fint väder på morgonen, och inte så fint på eftermiddagen. Vad gör man då? Har tvättid 7-17. Tvättar från 7-12?
Eller 12-17?
Bäst att tvätta 7-12 inser jag också... Suuuuck, orkar inte gå upp SJU! :(
Nåja, tvätta är ett måste! Har nog inte tvättat på två veckor nu. Hahahaha. Man är verkligen inte sugen när man har fullt upp med skolarbete, och inte heller när det är fint väder ute. :P

God natt gott folk. :)

Kommentarer
Postat av: Bea

2009-07-02 @ 01:11:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0