Hahaha, ser ...

Hahaha, ser på Ellen nu...

Gästen har fått en sån där öronsnäcka där Ellen talar om för henne vad hon ska göra.  Gästen är alltså på ett gym och får instruktioner, typ att hon ska skrika "Kan alla vara tysta, jag måste meditera!", och tala om för folket där att hon är en kändis.
Ganska roliga saker faktiskt.

Varför är det så himla kul när folk gör bort sig? På ett roligt sätt alltså.
Jag måste vara lite elak, som älskar Americas funniest homevideos och sådana program. Det är ju bara skadeglädje genom hela programmet!

Men om de skadar sig på riktigt är det inte kul alltså... Men om de gör en rejäl vurpa utan att skada sig är det riktigt kul! :P
Och, varför är det så, att det blir roligare om det är en fet person?
Om man kollar på youtube finns det hur många videos som helst om man söker fat kid typ...
Jag tycker mer synd om dem om de är feta, det är också sorgligt.

Det jag ville säga iallafall, är att det är otroligt kul när folk gör bort sig på rätt sätt.
Som när jag spelade volleyboll på midsommar och skulle springa fram och ta bollen, men halkar och åker rakt ner på magen. DET var kul. Synd att ingen filmade, för det måste ha sett riktigt skoj ut! :P

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Undra på om vi inte skrattar när andra gör bort sig som en sorts ventil för när vi själva gör bort oss? Jag tycker att de människorna som är tidigt ute med att skratta åt sig själv är underbara, vill vara sån jag också!!



Jag har också lite extra fördomar mot feta, något jag inte är stolt över..., men himla roligt är det! ;)

2009-07-01 @ 15:13:04
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Niklas

Det såg vansinnigt roligt ut = )

Om det funnits på youtube hade det varit sånt klipp man tittat på

minst tre gånger i veckan :P

2009-07-01 @ 16:23:56
URL: http://torngren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0