BLONDIE

"Kolla mina bilder, vi skulle passa som pricken över iet ihop ;) Hihi.
pussis gull!"

Stal detta från Kissies blogg.
En tjej som vill bli Kissies new BFF, okej, bara det visar vilken IQ tjejen har.
Men sen. VA?
"Vi skulle passa som pricken över iet ihop"
NEJ.. NEJ NEJ!!!

Du skulle passa som hennes vän som handen i handsken kanske.
Men ni passar inte ihop som pricken över i:et, så kan man bara inte skriva!!

" Pricken över i:et. -- Ett sista tillägg som tydligt framhäver något. Från pricken på strecket som gör att bokstaven "i" framträder."

Förstår du nu?
FÖRSTÅR DU?!
Annars kan du titta in här...

Förstår du fortfarande inte så är du dum.


Det var allt jag ville säga för idag.

Kan tillägga att det var mycket trevligt hos Stefan, och att det blev en del roliga bilder som mot min vilja kommer läggas upp på facebook... Avtagga, avtagga, avtagga.... :P

(Mamma- att "avtagga" är alltså motsatsen till att "tagga"... Man tar bort sitt namn som står under bilden! ;)


Okej, blablabla. God natt!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Antingen var det alkohol med i bilden (läs:inlägget) eller så var du uppe i varv eller så är det jag som egentligen är ute och cyklar trots att jag tror jag sitter framför datorn..? :D

2009-07-12 @ 12:33:08
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

hhahaha, jag älskar språk polisen! Du är så rolig/söt när du blir arg<3

2009-07-17 @ 23:24:02
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0