Blahiblaha

Kvällen har spenderats med Anna, Rebecca och Andy.
Jag, Rebecca och Andy spelade Mario Kart och när Anna kom så satte vi på filmen "Taken".
Rebecca som ska upp tidigt imorgon fick sticka hem precis när vi satte på filmen.. Men det gör inget för då har jag någon annan att se den med när Andy vägrar.


Imorgon börjar Andy jobba, och det känns lite småtråkigt.
Vad jag ska göra i veckan vet jag inte riktigt.
Det enda jag har planerat är att ta hand om disken och resten av köket som ser hemskt ut.
Sedan har jag veckan ledig, och nästa vecka igen ska jag börja jobba.
Ska faktiskt bli ganska mysigt... Saknar barnen!
Och det är bara två veckor vilket är skönt...


Imorgon ska det bli lite sol... Men lite molnigt...
På tisdag, 22 grader och SOL! TACKTACKTACK! Ses på stranden!
Enligt smhi skulle det inte vara några moln. Men enligt klart.se(?) ska det vara lite moln på tisdag med. Buhuhuhu.
Aja...
Får bli en fixarvecka om det är dåligt väder...

GOD NATT! :)

Kommentarer
Postat av: Randy

Är det fint väder idag? =)

2009-07-13 @ 11:04:26
URL: http://www.randys.se
Postat av: Stefan

Enligt sydsvenskan ska det inte va några moln heller imorron =)

2009-07-13 @ 11:24:16
URL: http://stekee.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag har tränat i dag. Brukar ju göra det 4 ggr per vecka, men nu har jag "pausat" i 10 dagar för första gången på flera år tror jag. Riktigt skönt att träna, måste göra såna pauser lite oftare!!



Hoppas du njuter av ledigheten lika mycket som jag gör!! :)

2009-07-13 @ 14:38:37
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Om du kollar under mitt inlägg "dagens ord" ser du mitt svar till en tjej som vill att "vi skall lägga till varan på Bloglovin". Jag tyckte det var lite kul, det som är synd är att hon aldrig ser det..

2009-07-13 @ 15:08:25
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Ibland tror jag nästan att du har ett liv UTANFÖR bloggen!! :D

2009-07-13 @ 18:08:26
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fjiiiiids.. :) Jag skippar antagligen jobb på fredag (eftersom jag ändå jobbar hela veckan) så pratade med bärra och hon ville hitta på nåt på fredag. så jag tänkte att vi kunde vara några st hemma hos mig, FF. ;) haha. Nej men vi kunde ju ha lite trevligt. Vet inte om bärra redan sagt till dig/er. Men vi pratar mer om det. :) Men måste ju ses innan jag drauur. PUSS :)

2009-07-13 @ 21:22:21
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Ang kommentaren på egoinas sida så är det absolut inget påhopp. Påhoppen står snarare Regina själv för när hon namnger exet och anklagar honom för något och det är även personangrepp. Lustigt att du drog upp det. För efter hennes inlägg läste jag absolut ingen kommentar att hon inte skulle skriva något sådant.

Skulle du vilja att ditt ex hängde ut dig utan en chans att försvara dig?

Tycker det är mycket lågt att samla poäng genom något så svinigt faktiskt. Hon borde ta bort det samtidigt som hon ber alla inblandade om ursäkt offentligt.

2009-07-14 @ 15:57:18
Postat av: Frida

Anonym: Jag förstår inte vad du menar med exet, att hon hoppat på honom och anklagat honom för något. Självklart hade det ju inte varit snällt om hon gjort det, men som det står på sidan får man ju ta det mesta hon skriver på skämt.



Jag förstår inte alls vad det är Regina ska ta bort. Förstår inte vad du pratar om alls. Jag har inte sett att hon hängt ut Emil på något sätt.



Om nu Emil hade blivit sur eller kränkt genom Reginas blogg hade han ju kunnat höra av sig till henne, han borde ju ha hennes nummer om hon nu ringer hela tiden.

Inte min sak att lösa dina eller deras problem dock.

Men jag tror nog att Emil är gammal nog att försvara sig själv. :)

2009-07-14 @ 18:38:35
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0