All the small things.

Jag är vaken! Jag gick upp klockan nio, precis som jag bestämt mig för.
Bra!

Sedan stack jag och handlade havregryn, mjölk och juice. Och gjorde havregrynsgröt.
Nyttigare än o'boy och och knäckebröd, även om jag hade lite socker på gröten.

2/2 rätt såhär på morgonkvisten.
När jag tittade ut imorse såg det ut att vara fint väder, när jag stack hem från affären var det moln över hela himlen. Nu ser det ut att vara fint väder, men ingen sol. Antar att molnen är precis ovanför husen. Jag väntar nog ett tag innan jag sticker till stranden.

Ska slappa lite.. Sen så! :)

"Jag blev vän med henne på fb för att du skulle kunna se henne."
"Hon frågade om jag hade fb."

Jaha, så det var för min skull som du sa ja?

Tack, uppskattas verkligen. Så jäkla mycket bullshit.

Kommentarer
Postat av: Likkan

Jag tog åt mig av det där! Brukar också äta oboy och knäckebröd till frukost, men jag brukar tro att jag är jättenyttig som inte äter vitt bröd.. så igår köpte jag havregryn jag med ;)

2009-07-17 @ 11:53:46
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0