ZUP

Mitt nyår blev VÄLDIGT lyckat. =)
Riktigt, riktigt kul hade vi hela kvällen, och när Jossan och Stek gick och lade sig stack vi vidare till Limhamn och träffade Eric och Peter m.fl. Efter alla fjortisar som bråkade och hade sig så hade jag jättetrevligt, speciellt med en gullig tjej som heter Malin som jag träffat ett par gånger innan. =)
Blev verkligen över förväntan, haha, och vi kom hem typ vid 6 på morgonen. Det var det värt! =)




Stefan förstod väl inte riktigt var han skulle tända på raketen.... Dom andra två lådorna funkade iallafall!



Denna helgen går åt till att... Läsa Om jag kunde drömma, och se Twilight på bio imorgon om det går. Har äntligen övertalat Andy. Han vågar nog inte säga nej längre, han fattar att jag är typ besatt. Precis som alla andra. Han är min Edward Culllen och jag är hans Bella. (HAHA. Det var ett skämt. I'm not Kenza..)
 
Den är HELT underbar. Längtar typ efter dom andra två böckerna som kommit ut.
 Påminner väldigt mycket om mina favoritböcker när jag var yngre. Vampyrens kärlek hette den.

Ska drömma mig bort nu, haha! =)
BYEBYE

Kommentarer
Postat av: josse

så vacker du var. mumsfilibaba!

2009-01-03 @ 15:48:28
Postat av: Frida

Taaack :D

2009-01-03 @ 19:54:12
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: bec

sööt du va på nyår fjiiids. :)

2009-01-21 @ 16:54:00
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0