Twilight

Jag och Andy kom precis hem efter ett underbart biobesök.
 Till och med Andy gillade filmen, yeeeiii! Jag trodde han skojade när han sade det för det är ju veeerkligen en kärleksfilm, men nej, han gillade den faktiskt.

Visst är det störigt att dom tar bort vissa saker som är med i boken, men så är det ju alltid. En sak störde mig enormt dock!
"Bli inte generad, om jag kunde drömma hade jag drömt om dig med."  (Något sånt, vet inte exakt vad det stod, men ni fattar.)
Det är ju till och med vad första boken heter så jag blev förvånad att det inte kom med.
Haha, och första skoldagen när Bella sätter sig bredvid Edward ser det ju ut som att han jizzar i sina pants hela lektionen, det var också lite störigt.... ;)
Men slutet var bättre i filmen, tro det eller ej!
Nä, filmen var verkligen underbar och ni som inte sett den: SE DEN!!

Ska nog börja läsa När jag hör din röst... Läste ett par sidor innan men dom var lite småtråkiga... Ska börja på allvar nu. Eller imorgon. Får se...


Hajdå! =)

Kommentarer
Postat av: Elise

Åh! Jag blir ju helt sugen på att läsa de böckerna =) Too bad att jag sitter fast med tredje upplagan av "ortopedi". blaaaaaah.

2009-01-04 @ 19:17:57
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Frida

Jaaa, läs läs läs! :P

2009-01-05 @ 22:27:38
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: ika

HAHAH! du har så rätt där med jizzandet!!

2009-01-09 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0