Lite morgonmys med Tom

Ja, morgon och morgon.
Jag har fått tillbaka min ögoninflammation, så himla NICE.
Nåja, allt annat är bättre iallafall och det ÄR nice. Har lite ont i mitt finger igen och det är skrämmande. Dessutom har det inte kommit ut någon ny nagel förutom på ena sidan så den får jag klippa lite då och då. Skabbig är vad jag är. :P

Jag läste ut boken igår.... Så idag blir det BIO!
Man kan bara inte få nog.
Jag blev faktiskt besviken på dom typ 20 sista sidorna i boken... Dom var inte alls bra! Jag vet inte varför men det var en besvikelse.
Hoppas tvåan är bra så glömmer man att slutet av ettan var lite sisådär. =)
Kanske ska till Ica Maxi senare för att köpa tvåan....

Förresten, det är Top gun på tv, Tom är inte alls ful.

Hajs Hajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0