Fredag

Sista dagen på jobbet vad jag vet. Kändes tråkigt, men jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka dit och jobba nångång.
Förkyld och smakar ingenting. Tråkigt när man köpt godis och cola. Aja, jag äter lite ändå för jag vet att det varit gott om jag smakat något.
Ser Lets dance med älsklingen.Laila Bagge är ju överlägset bäst!! Riiiktigt bra var hon precis.
Lyssnar på Flightless bird, american mouth av Iron & Wine, en riktigt riktigt mysig låt.

Har en väldigt mysig fredag. 
 
Imorgon ska jag och Andy hem till Jossan och Stek som ska ha fest, ska bli roligt!
På dagen ska jag passa barn, ska bli roligt det med. =)

Massa snoriga pussar från Fritjoff.

Kommentarer
Postat av: michelle

Men nu är det så att bagge är sjukt grym:P men hon har haft sin egen dansskola och kan därför redan dansa bra.. så lite fusk kan man säga att det är:P Men jag håller med, hon är sjukt bra!

2009-01-28 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0