Cyklade på Ola Salo

Ni som känner min mamma väl, vet väl om att hon ibland kallar sig Ola Salo, Mamma Salo, Ola m.m.?
Ja och ni som inte känner henne förstår väl varför...

Innan idag cyklade min syster på en man (kanske inte cyklade PÅ, men det var nära en krock vad jag förstår?), och vet ni vem det var? Jo, OLA!
Så sjukt!
Hon fick ju be honom snällt om en autograf till mamma som är "lite besatt" i honom som hon fint sade. Hahaha=)
Så roligt! Mest för mamma och Lisa men jag skrattade rätt gott åt det jag med..


Idag är jag ledig och sjuk, ganska tråkigt. Har städat HELA lägenheten.. wow...
Det tog tid.
Och var sjuuukt segt eftersom jag mår som en rumpa...:(
Sovit hur mycket som helst.. och mår inte bättre.
Ska nog till Natta senare och se dagboken, om jag inte är lika trött som nu. Nu är det verkligen inte lönt att sätta på en film, för jag kommer somna DIREKT.
Tråkigt tråkigt.
Vill inte sova heller för då kommer jag kanske inte somna ikväll och det är ju inte så bra eftersom jag ska jobba imorgon.

Nä, ska titta på tv nu iallafall..
byebye


Kommentarer
Postat av: Elise

Åååh. "the notebook"? mycket fint i den filmen =o)

2009-01-20 @ 19:43:58
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Söt blogg!





Besök gärna min blogg och lämna en kommentar! :)

2009-01-21 @ 11:56:13
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yo yo!

Så har man hittat hit också :P

Väldigt vacker blogg Frida, helt makalöst :)

By the way, hörde precis Ola Salo storyn av Lisa, haha helt sjukt kul.



Hoppas du mår bättre snart! KRAAAAAAAAM

2009-01-22 @ 20:08:39
Postat av: Karin

Cp sida, jag skrev ju mitt namn innan, men tydligen gjorde jag inte det...haha i alla fall, nu vet du vem det är :P



Peace!

2009-01-22 @ 20:09:39
Postat av: Frida

yeeei=)

hade du roligt på lisas födelsedag kaaarin?

Det är alltid så kul att träffa dig!

kraaaaaaam

2009-01-23 @ 17:45:53
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0