Borde man se Australia?

Hej hopp, har ni saknat mig?
Det tror jag nog att ni har.

Jag har varit fullt upptagen med att göra ingenting och sova.
Nej, riktigt så illa är det inte. Jag har faktiskt läst "När jag hör din röst" och blivit besviken. Mm, för den var ju typ långtråkig och inte alls lika bra som ettan!
Kanske beror liiite på att någon (Lisa? eller Ika? minns ej) sa vad trean handlade om, och då visste man ju slutet. Fast det kunde man ju räkna ut, of course. Vill ju inte skriva så mycket, men man hade lite sådär ångest genom första halvan av boken, sen började jag "komma över" Edward, haha... Sen kom han tillbaka och det var inget underbart med det? Jag förväntade mig värsta återföreningen med en massa gråt och skrik och bråk, men nej nej hon bara tar tillbaka honom som ingenting. Störigt.
 Och nu vet jag vad trean handlar om. Och det verkar faktiskt inte vara så intressant eftersom jag som sagt "kommit över" Edward. Fyfan vad jag är nördig. Jag borde se filmen igen så jag slutar vara över honom. ;)

Jag har faktiskt lagt upp två album på facebook, det ni. Bra jobbat.

Hade en väldigt trevlig helg, hade dock ångest över att jag inte bjöd alla jag kände båda dagarna, men å andra sidan "visste" jag att dom inte kunde och jag pratade ju inte med någon utan att fråga heller. Så man hade bara tur om man pratade med mig och blev bjuden. typ. Haha. im sooo poppis..
Nej, men det är ju inte jobbigt att man inte kan ta hit alla varje gång.  :(

Detta kommer bli en trevlig vecka känner jag.
På onsdag blir det pizzahut och bio med Jossan, Stek och Andy...Och jag får kanske se Edward igen. Yeeeiiii. Annars kanske det blir Australia eller nått.... får se... Någon som har sett Australia???

På lördag fyller ju min syster år (Och jag och andy har två år om man räknar från första kyssen... vilket vi inte gör i och för sig men ändå) och vi ska hem till henne och äta ost och dricka vin (väl?) och sedan blir det puben med hela släkten... Om dom håller vad dom sade på julafton efter all äggtoddy (okej, vi dricker inte äggtoddy men ni förstår vad jag menar..)

Riktigt roligt att ha morbror Lasse hemma måste jag säga. Synd att inte kusinerna och hans fruga är här dock, lite synd om honom, och lite synd om oss....

Nä, nu ska jag göra mig en macka för min mage skriker att jag är hungrig.

BYE


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du e sött snutt.. saknar dej

2009-01-12 @ 20:15:27
URL: http://disconnected.blogg.se/
Postat av: berit

nej palla den :P, se "I taket lyser stjärnorna" den ska jag se :D, eller "benjamin buttons otroliga liv" den var riktigt bra!!

2009-01-31 @ 13:47:14
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0