Bio

Har precis ätit en mycket god middag med Andy. Det blev potatis, lax och tzatsiki, mycket gott. =)
Första gången vi gjorde potatis här faktiskt! Haha =)
Nu ska vi strax iväg och se Twilight!!! Yeeeiii!

 Imorgon ska jag hem till mamma i Bunkeflo, vi ska äta middag med Lasse, min kära morbror som kommit hem från USA. Förhoppningsvis kommer kusinerna (två av tre) och deras mor också flytta hit. Beror lite på hur det går med jobb, lägenhet osv... Men det är nog inga problem. =)
Hade varit så himla roligt om de flyttade hit! Riktigt riktigt kul... =)
Extra roligt för systern eftersom hon bott hemma hos Lasse i ett år! Utan småttingarna, de var inte födda då.
Små och små, en är typ fyra och den andra två, tror jag.
Och jag har inte träffat den ena!!! Så HEMSKT.
Träffade Sydney när hon var två typ.... USCHUSCH. Nej, tycker att dom kan flytta hem så jag kan lära känna mina små kusiner.
Aw, Sydney och Macie! =D WIIE, dom måste flytta hit!
Synd att inte den äldsta kommer... Men det kan man ju förstå, hennes mamma bor ju kvar i USA. Hon kommer iallafall hälsa på mycket hoppas jag, hade varit så kul.=)

Nä, nu måste vi sticka!

Baaayyyy

Kommentarer
Postat av: Lisa

Syd fyllde fyra 30 nov, och Macie fyller två 2 feb. :)

2009-01-04 @ 14:36:08
Postat av: Stek

Potatis är gott.

2009-01-05 @ 12:48:22
Postat av: Frida

Yes, i like potatis!

2009-01-05 @ 22:26:59
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0