Woho

Jag har seriöst inget liv... har suttit och pluggat konstant sen i måndags, förutom när jag sovit och ätit typ. i måndags fick jag min allergispruta också... men ja, pluggpluggplugg....
Inte för att det är tråkigt, nej då... bara SÅ JÄVLA MYCKET!
En del av skollagen, på 10 sidor i word skall omformuleras, och detta är bara en av sex uppgifter... mah!!?
Har tagit mig hela dagen och jag har ändå 16 § kvar....... så sjukt.
Men det skall gå, om jag så skall sitta till 23.59 på fredag så ska det gå! :P

Förstår att ni saknar mina inlägg sjukt mycket sen när jag väl uppdaterar så är det något såhär tråkigt.. jag ber verkligen om ursäkt för det. :p

i helgen skall vi fira bodil (andys mamma) och sen ska vi ut på lördag. kanske umgås med sofie och niklas på fredag.. :) Hoppas på TP!  OM jag är klar...

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa rebecca på kvällen! :)
Måste ha lite paus också.

Nu har jag paus.... uhuhuh. ska ha paus till jag går upp imorgon... dvs 2-3 timmar ikväll... andy som tvingar mig till och med.. fast jag är ganska lättövertalad när det gäller pauser.... haha!

Usch vad flummigt och fult jag skriver nu känner jag...

Vi ses på slagt på lördag, eller? Vet inte varför jag är så sugen på slagt. :P
(Förresten, slagt skall stänga efter sommaren, buhuhu)

Hao det brao
  denna lilla bejbilejonet har grymtat i en kvart nu... störhund.. haha. han blir så sur när man inte pratar med honom. jag tycker det är rätt tråkigt när han inte svarar.


Kommentarer
Postat av: Kim

Du måste hjälpa mig en dag och fixa min blogg, kolla så ful den är:P

Men ganska ball:)

fullare.blogg.se

2009-02-05 @ 00:10:36
URL: http://fullare.blogg.se/
Postat av: sofie

se till att plugga ordentligt nu så vi kan göra något imorgon!



du vill bara till slagt nu för du vet att det ska stänga, har sett en liknande effekt hos många andra :P

2009-02-05 @ 10:34:10
URL: http://a-dustland-fairytale.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Nääääjjj... Slagt är ju så trist! Slagttiden är verkligen förbi för GOTT. ;) hahaha... Skönt att de ska stänga... (flåt nu sårar jag dej) :(

2009-02-05 @ 11:26:36
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag tupperade efter att jag våfflat.. och sprayade och hade mig... gjorde till och med fleeera lager... blev typ ingen skillnad.. :(

2009-02-05 @ 16:14:34
Postat av: Karin

Plugga! heeeeeeeehehe, hellre du är jag :P Seriöst, lycka till dock...och många breaks är bra, det får hjärnan att funkar bättre och mer kreativt...host, kan man ju säga. typ.



Ja, passa på Slagt innan det dör. :P

Ha det fantastiskt!

2009-02-05 @ 19:59:14
Postat av: Anonym

YES då slipper man slagge :P (flåååt Frida) :P

2009-02-07 @ 12:28:13
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0