Whatever you like


Jag har ju självklart aldrig hört denna låten innan men den var hela tiden på festen igår och jag är fast.. den är ju så mysig...Följde med Natta på fest hem till Kim igår, det var jättetrevligt! Lite musik, lite biljard och lite twister..  Sen blev det Chili och efter det blev det White. Tråkigt folk på båda ställena, eller Nattas kompisar var ju trevliga men jag träffade ingen jag kände och det var ju tråkigt!
Men jag och Natta dansade en massa och hade jätteroligt ändå!
Men White är inget för mig... Gillar inte folket där... Dryga människor! Inte alla kanske, men många.... Tråkigt...

Lägger in fler bilder på facebook en dag... Går så segt här. :)


Nu ska jag och Andy se en gammal skräckfilm, typ Urban legends eller nån annan rolig!

Imorgon blir det spruta, stan med mamma och sen kommer jag vara komig hela kvällen gissar jag.
P&K P&K P&K

Kommentarer
Postat av: K

ja nu är det MYCKET bättre :). Jag villkan fråga de andra paren?=)

2009-02-22 @ 21:58:03
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Berit

vet du? du ska se "The unborn" den är riktigt bra :D

2009-02-25 @ 08:07:31
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0