ps. i hate you

Igår blev det möllan vilket var trevligt trots att jag var SÅ trött. Bilder lägger jag in på facebook, tog 178 bilder igår, och nu undrar jag varför... Tar bara plats. :P
Jag ska sätta en gräns på MAX 50 bilder på en kväll hädanefter... haha. Här är min favoritbild iallafall:



Idag har vi bara slappat, tränat och sedan ätit och nu myser vi.
Ska snart se någon film..
Vi diskade undan en massa innan och hade en liten diskussion om disken, jag gillar inte riktigt när det är läppglansklet eller något annat kvar på glaset efter att det har blivit diskat (döh?) medan Andy inte riktigt ser det eller inte bryr sig...
Han blev trött på mitt tjat så jag fick ett nytt smeknamn: CSI-fitta när det gäller diskning. jag kom inte på något annat smeknamn än Waterboy på honom, men det stämmer in så bra på alla sätt och vis så det blev bra ändå...
Nu sitter Andy och PRATAR med Arne...
"Arne, vill du kissa? Vill du det?"
Det värsta är att Arne fnyser till och när han gör det tar han ner huvudet automatiskt och då ser det ut som att han nickar... japp japp.. Intressant som fanken.

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Nislus

hahah! CSI-Fitta :P

Men var fick du Waterboy från?

2009-03-02 @ 20:44:01
URL: http://torngren.blogspot.com
Postat av: Magda

Okej Frida...jag har lovat att kommentera, haha! Så snygg sidan är nu!

2009-03-02 @ 22:11:48
Postat av: Frida

haha!

Tack så mycket :D

2009-03-02 @ 22:18:06
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: kiki

Vilken sexig bild på juggarna :P

2009-03-04 @ 11:47:46
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0