Nu börjar jag igen...

Denna gången ska jag inte stanna på halva vägen! Denna gången ska det gå! Haha, nu ska jag fan inte se ut såhär längre. Så. :P
Nu fick ni reda på det.
Jag fick tillbaka mitt arbete igår, gick VG på två saker och G+ på en sak, och sen fick jag sex småuppgifter att komplettera. Låter som att det är mycket att komplettera men dom jag har pratat med från klassen har fått lika mycket eller mer. Så jag är nöjd. :) och klart med kompletteringen! Andy ska få läsa igenom det, sen ska jag skicka det.
Nu ska jag sätta igång med enhet 2 som det heter. Spännande. (Not, handlar fortfarande om lagar och regler vilket inte är så intressant men ack så nödvändigt. :P)

Jag har fått långa naglar igen! Wiiie! (Långa för mig är så att jag kan måla dem utan att det ser dumt ut. :P)
Alla naglar har olika form vilket inte är så snyggt... men jag får väl fila till dem nån dag när jag har tid.

Åh, detta är en rolig vecka. :)
Imorgon ska jag, Natta och våra mammor äta och spela kort! JAG hoppas ju att vi fortsätter där vi var sist, antar att dom andra vill börja på en ny spelomgång. Haha!

På fredag kommer Anna, Maja och Emma hit! Det ska bli så kul!!!! :D
Vi ska kolla på foton, filmer (???) och annat kul från 200...3?2004?
Synd att man inte har kvar sin lunarstorm... då hade vi ju kunnat gå igenom dagboksinlägg också. Moahahaha! =)
Ska bara ha tid att leta fram alla MINA foton!
Kommer dock bli lite deppig när jag ser mitt långa inte så slitna hår och min kropp. men vafan. ;) Haha!
Jag och Anna (och emma om hon vill) ska laga mat och lite så, sen kommer Emma nio, om inte innan, och Maja vid halv elva.
När vi gått igenom alla foton kanske vi ska gå ut men det får vi se då. :)
Ska iallafall bli jättetrevligt.

Nu ska jag och Andy gå och handla mat.
är hungrig som en varg.
På tal om vargar har jag läst ut Ljudet av ditt hjärta.
Den var riktigt bra.


Nåväl. BYEBYE


Kommentarer
Postat av: Elise

Heja Frida =) Låter som att det går bra ju? Jag har tappat mitt pluggfokus för tillfälligt så kasta gärna hit en portion om du har lite över ;)

Jobbar du mycket nu förresten eller är du ledig på dagarna? Har du tid tycker jag att vi styr upp en lunch nån dag =)

Kram!

2009-02-11 @ 16:40:04
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Karin

Dude! Grattis grattis till både skoluppgifter och naglar :P



Haha nostalgitripp på hög nivå alltså, jag har kvar min lunar :P



Ha en superhelg! Kramar

2009-02-12 @ 09:31:21
Postat av: Frida

haha åh, önskar att jag också hade min kvar..:D

detsamma karin.. :D när ska du skaffa blogg?!?

2009-02-12 @ 10:51:53
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: K

mmm, how about...never! haha

:P

2009-02-14 @ 08:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0