Lördag

Igår satt jag bara med min gamla dator och rensade den.. så nu är ALLA bilder utbrända, det blev typ 18 skivor. Va? Extern hårddisk? Vad är det? :P
Nåväl, nu är dom ute iallafall. Kändes onödigt nu, men det kommer vara kul sen det vet jag.
Alla program som mamma inte behöver har jag inte tagit bort än dock. Det får bli en annan dag.
Mammas nya lägenhet är så mysig! Mycket mindre än den förra men ändå så mysig...

Nu har jag och Andy precis ätit frukost, rostade mackor och oboy, riktigt nyttigt.
Andy gjorde halvfrallor med ost i ugnen som jag lärt honom... Andy sitter och kollar på Rob & Big på MTV och skrattar som en tjej just nu. Det skrattet är så underbart! :D

Snart ska vi till stan..Måste köpa mig ett par träningsbyxor (och skor egentligen men det får vänta!) och egentligen stövlar och en kjol... hmmm. Kanske blir en kjol men stövlar får vänta! (om jag inte hittar ett par perfekta och billiga vill säga..)

Ikväll ska jag hem till Natta och äta, sen ska vi till Kim och festa. Ingen aning om vem som ska dit, har själv halvt bjudit in mig, men trevligt skall det bli! Sen ska vi ut, får se var det bär av. :)

Det var nog allt för mig. :)

BYE dudes

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var har mor din flyttat? :)

2009-02-23 @ 12:32:27
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0