:)

Tog min allergispruta imorse, sen gick jag och mamma i stan i sex och en halv timme, helt sjukt! Vi gick härifrån vid tolv och var hemma vid halv åtta-åtta... men vi åt middag i stan också så den tiden räknas ju bort...
Hann med en heeel del shoppande, dock inga jeansleggings eller stövlar som jag var ute efter från början.. såklart! haha!

Köpte 3 linnen,en kjol, smycken, lite smink, och fick en sån där liten osis "dust it" som gör att man får megavolym i håret. jag tuperar alltid, som sliter som faaan. Så jag tänkte att den kunde vara bra istället. fan vad liten burken är. hahahha. men den ska ju räcka ett tag hoppas jag. :)
och så handlade jag en tvättkorg , vitt underlakan (intressant!) och reserverade ett spel till min kära pojkvän som jag ska köpa till honom på onsdag, då jag också ska hämta ut en klänning som jag köpte idag som var tvungen att läggas upp! :P
undrar hur det kommer att bli.. haha:)
köpte en fin tröja också, för 39 kronor.. i love rea. :P haha!

Hmmm.... Vill ni veta en SJUK sak?
Jag pluggar ju på distans.. går i skolan en dag i månaden.. o jobbar en dag varannan vecka.... Det betyder att jag har myyycket ledig tid, när jag kan göra vad jag vill... som t.ex resa till teneriffa och bo hos Anna en vecka?!? (om hennes vänner godkänner förstås)
Hade varit SÅ SKÖNT! Där är 25-30 grader nu.... ohohhooh. Kanske kan hitta flygstol för 1200 tur och retur.... åhåhåh. jag VILL!
Det hade varit så jäkla ball! :D
Anna jobbar om dagarna och då pluggar jag (i solen!) och sen har vi kvällarna och helgen på oss att umgås! ooooh. jag vill vill vill!
Får se om det går, om det blir några billiga resor dom dagarna jag kan åka.... ååh. Fatta så underbart!!
Jaja, nog om mina fantasier... haha :)

Imorgon ska jag PLUGGA. (men först ska jag göra mig i ordning och sminka mig med mitt nya smink o ha mina nya kläder på mig, det är liksom ett måste..)

Usch, nu när jag sitter ner känner jag verkligen av sprutan... höll på att somna på restaurangen... hahaa...

GOD NATT GOTT FOLK!

Förresten, visst hade ni också blivit liiiiiiite svartsjuka om er pojkväns ex hade sagt att hon saknade honom på en resa där dom varit ihop när dom var tillsammans? ÄVEN om ni tyckt att ex'et verkade väldigt trevlig och så snäll?

Lite svartis, lite lite? :P


Kommentarer
Postat av: Lena

jättesvartis faktiskt, jättejätte :P (men andy har ju den bästaste tjejen nuuu ju :))

2009-02-24 @ 07:48:00
Postat av: Karin

Jag hade slängt syra i ansiktet på henne (På det bra sättet, uhm hmm, ja). Men det är jag det. :P



Har en Dust it jag också, men när jag först fick den var det inget i. arg karin Den kommer förändra ditt liv, jag lovar.



Krams

2009-02-24 @ 08:35:32
Postat av: Anna

Ohh jag vill vill vill att du ska komma! Emmsan också!!!!! Och ja jag hade också blivit lite svartis men bara lite ;) Haha så det är tillåtet :) Ha det underbart! Kramar

2009-02-24 @ 14:40:48
Postat av: Rebecca

Dritons syster har en dust it, den verkar sjukt bra... Är den det? Borde jag köpa? Vad kostar den? Har för mig att den är rätt så dyr. :/

2009-02-24 @ 15:19:36
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0