Bah?

Andy snackar om att morgondagen kommer bli den största dagen i hans liv. Eller näst största, efter den dagen han köpte sitt ps3. Imorgon ska han få ett spel. Killzone 2.
Är han en FÖR stor nörd eller vad?

Själv har man sovit middag 20.00-22.30 idag. Smart där!
Nu är jag så trött att jag håller på att spy. Så nu ska jag sova. Får plugga imorgon. Har gjort 1 uppgift av 6. Och jag har onsdag och fredag på mig. Och inte hela onsdag, för jag ska hämta en klänning imorgon (och kanske gå ner i källaren o köpa smink? ÅR sen jag var där men jag har för mig att det var onsdagar dom hade öppet på?). Och sen ska jag hem till mamma på kvällen.
Nice, väldigt nice. Får väl gå upp sju imorgon. Det borde jag ju kunna. Då har jag ändå sovit i 10 timmar sammanlagt.. minst...

GODER NATTER GOTTER FOLKER!


och det var ju tur att det inte bara var jag som blir svartsjuk för en sån där sak. :D det blir nog ingen syra dock... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0