Amen duuuråå?

Hoohohoh!
Emma ska med till Teneriffa om vi hittar någorlunda billiga biljetter!! SÅ JÄVLA BALL :P
Inte vem som helst som bara kan sticka sådär... 
Ska bli så roligt att se hur Anna har det på där!
Så typiskt mig att inte kunna ta mig till Hgb när hon bodde där men till Teneriffa kan jag åka!
Haha... :P
Ska bli riktigt skönt.. om vi nu hittar någon resa...
Finns en nu den första för 1799 eller något... hade det varit den 8e eller 10e hade jag tagit den!
Hoppas hoppas hoppas vi hittar någon billig!!
 
Aja, nog om mina drömmar..
Sitter hemma hos min mor nu, har ätit och spelat kort med henne och Lisa.
Innan dess har jag hunnit vara i stan två gånger, en med Andy och en med Natta... och pluggat lite... Kommer dock ha ASmycket att göra på fredag, men det får man ta om man vill sova och shoppa..... hmm.
NÄSTA vecka ska jag iaf plugga måndag och tisdag. Så det så.

Hao det brao allihopa.
Baibai

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför frågar du aldrig mej? jag kan lättt bara sticka sådär.... nu åker jag dock till norge på onsdag

2009-02-28 @ 18:26:11
URL: http://disconnected.blogg.se/
Postat av: k

Nä jag vet, men jag hade INGA bra, och jag ville ändå lägga upp bilder :p så fick bli så :OPP haha

2009-02-28 @ 19:36:45
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0