"Jag har inget annat argument än.."

Åter igen. Kritiserar man något så är man avundsjuk.
Alla som säger att Eriks flickvän borde gått ner från scenen är bara avundsjuka eftersom vi själva velat stå där, eller? Är det ens att kritisera? Eller är det bara att uttrycka sin åsikt?

Vi får inte lov att tro att vi är något, jantelag.
Vi får inte heller kritisera vad andra gör eller säger, för då är vi avundsjuka.
Sjukt, sjukt.


.. förresten.
Jag tror inte att tjejen medvetet ville ha uppmärksamhet, eller att hon försökte stjäla showen.
Jag tror att hon inte riktigt visste vad hon skulle göra, och stod därför kvar. Men jag kan inte hjälpa att tycka det är pinsamt ändå.
Men jag tror inte hon VILLE synas mer än Erik, utan bara visa sitt stöd.
Hm. ville bara klargöra det!

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Tycker det är häftigt att det har engagerat så många om vad Eriks flickvän gjorde si och så för...varför bryr vi oss så mycket? Ett intressant fenomen=)

2009-12-14 @ 13:05:15
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0