H-h-heeej

IMORGON ÄR DET JULAFTON! :D

Wiiiiee!
Jag och Andy satt precis och såg The nightmare before christmas, men vi avbröt det så att han kunde spela lite med Niklas. :) Jag har varit vaken sen 6 imorse och jobbat 8-17 två dagar i rad, med lite sömn... Är därför liiite trött, vilket kommer resultera i att jag däckar snart...

För första gången ska jag fira jul hemma hos min syster och hennes sambo- hur vuxet är inte det på en skala? Ska bli mysigt. Med småkussarna också.
Kommer sakna dom stora kossorna. :)

Kul att pappa ska vara tomte.

Okej, kan man skriva mer osammanhängande meningar egentligen? Suck. Trött som sagt.

Förresten, fasiken vad lack jag blev när det var tö istället för snö på marken imorse. Och sen får jag höra att det ska snöa igen den 25:e. Väderguden borde bytas ut!!! Ska nog starta en sån facebookgrupp. :D

Förresten, min facebook verkar ha blivit lite sjuk... Hade skickat meddelande till typ 30 pers av mina vänner där (inte alla som jag trodde- tack och lov! jag kunde alltså ta bort alla meddelanden jag skickat.), om nån sida där man kan tjäna pengar. DAN INNAN JULAFTON ska jag sitta och ta bort en massa såna meddelande. Fan vad töntigt, har inte dom nördarna lite julklappar att handla eller något?

GOD NATT

och GOD JUL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0