felsms.com

Till: Pojkvännen
Sms: Jag är så jävla trött på min fitt-pojkvän, ska vi ses ikväll? :)
Svar: Nu vet jag vad du säger till dina kompisar om mig..

Förklaring: Skulle skicka till min vän men råka tydligen skicka det till killen, slutade med en massa fjäsksms till honom om hur taskigt det egentligen var. Smset skickade jag sedan till vännen ändå.

Sjukt roligt slut på den historien, rå tjej. :p


Finns riktigt sjuka sms alltså. Hahaha. :)

Som detta:
Till: Chefen
Sms: Tack för igår, men du jag måste berätta en sak, jag har fått någon typ av infektion där nere... snälla kolla upp det.
Svar: Jag förstår om du sjukanmäler dig i morgon

Förklaring: skulle skicka sms'et till min kille, men råkade skicka det till min chef :(

/Mimmi
Till: Sambon
Sms: Har sagt att jag ska ut och springa. Är på väg nu. Måste bli en snabbis för han vet att jag inte orkar springa så länge. :-) Ses om 15 min. Puss på K**EN
Svar: Du ska komma hem nu din fitta. Kom hem och förklara dig.

Förklaring: Kanske inte behövs så mycket till förklaring mer än att min sambo fick det sms som min älskare skulle haft. Fick minst 20 liknande sms under loppet av 10 min. Vi har flyttat isär nu.


HAHAHAHAHAHA...


Nu ska jag sova, sista skoldagen imorgon... Wiiie :)
Sen blir det vinterskoshopping och lite julklappsshopping.. MYSDAG :)

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Magda

Hahaha vad sjukt, jag såg denna sidan på Perellis blogg och var oxå tvungen att lägga in länken på min blogg! Så jävla ball sida!!!!

2009-12-18 @ 15:33:18
URL: http://evamagdalenaerlandsson.blogg.se/
Postat av: Magda

Vad sjukt, jag hittade denna sidan inne på Perellis blogg och var oxå tvungen att länka den på min blogg!! Sä jävla ball sida!!

2009-12-18 @ 15:37:05
URL: http://evamagdalenaerlandsson.blogg.se/
Postat av: Gun

Hahahaha! Vilken miss om man råkar skicka fel så där:)

2009-12-18 @ 18:25:06
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0