Torsdag

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering.
Jag har helt enkelt inte tid. Eller inte lust att ta mig den tiden.
Jag jobbar, pluggar och ränner på festivalen typ två gånger om dagen, haha.
Igår var jag där och åt med Rebecca, Anna och Andyälskling.
Sedan blev det öl"tältet" på stortorget, fick faktiskt plats till och med.
Det var riktigt trevligt!

Idag blir det plugg, fika med Rebecca och Anna och kanske Flisan (tror jag?).
Sedan lite festival kanske. Får se om jag orkar.

Imorgon är det jubb, sedan ska jag iallafall till festivalen!

HAAAAAAAAAAAAAAAAJ.

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

haha, men det är ju bra att du har ett liv..det unnar vi (nog) dig^^

2009-08-21 @ 11:41:27
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0